Met welke IT-uitdagingen
kunnen we jou helpen?

Snelle en betrouwbare IT-ondersteuning wanneer je die nodig hebt.

Ons ervaren serviceteam staat paraat om jouw IT-problemen – zowel hardware als software – vlot en efficiënt op te lossen.
Dat kan vanop afstand of ter plaatse.

Piazza Portal

Jouw centrale toegang tot gedeelde documenten via SharePoint.

Remote Session

Voor hulp op afstand via een TeamViewer-sessie.

CSP Portal

Jouw Microsoft licenties binnen handbereik.

Servicedesk

Last van technische problemen? De Servicedesk van Aurelium is altijd binnen handbereik. Ons team behandelt jouw vraag snel en efficiënt. Reken op een klantgerichte, duidelijke communicatie waarbij we je op de hoogte houden van elke stap.

Zo werkt het

  • Ticket aanmaken: Zodra je een probleem meldt (online, telefonisch of via e-mail), creëren we een ticket en beschrijven we duidelijk wat er misloopt.
  • Hulp vanop afstand: Een Servicedesk Engineer neemt zo snel mogelijk contact op om je vanop afstand te begeleiden.
  • Hulp op locatie: Lukt het niet op afstand? Dan plannen we onmiddellijk een afspraak. Een expert komt bij jou langs om ter plaatse het probleem op te lossen.

Bereikbaarheid

De Aurelium Servicedesk is elke werkdag bereikbaar tussen 8u en 18u op het telefoonnummer +32 3 451 32 38 of stuur een bericht naar servicedesk@aurelium.be.

Aangepaste oplossingen
en snellere service nodig?

Voor wie behoefte heeft aan een sneller antwoord of uitgebreidere garanties, hebben we maatwerk-SLAs. Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning buiten de kantooruren of SOC. Contacteer ons voor een oplossing op maat van jouw behoeften.